Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną oraz rezerwacji wizyt
§1. Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady korzystania ze strony internetowej posithink.pl prowadzonej przez Natorada Sp. z o.o. z siedzibą w Kaliszu, Aleja Wolności 12, NIP 6182205106, REGON 529776544, KRS 0001130129, zwaną dalej Usługodawcą.
- Kontakt z Usługodawcą: kontakt@posithink.pl · tel. +48 733 734 731.
- Regulamin udostępniany jest nieodpłatnie na stronie, w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie.
- Użytkownik, korzystając ze strony oraz dokonując rezerwacji wizyty, akceptuje postanowienia Regulaminu.
§2. Zakres i charakter usług
- Za pośrednictwem strony Usługodawca umożliwia:
- zapoznanie się z ofertą usług psychologicznych,
- dokonanie rezerwacji wizyty stacjonarnej lub online,
- dokonanie płatności za umówioną wizytę za pomocą systemu płatności elektronicznych.
- Świadczenie usług psychologicznych stanowi usługę zdrowotną w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.
§3. Zasady korzystania z usług
- Rezerwacji wizyty można dokonać poprzez formularz dostępny na stronie internetowej.
- Rezerwacja jest skuteczna po dokonaniu płatności oraz potwierdzeniu terminu przez Usługodawcę.
- Pacjent zobowiązany jest do podania prawdziwych danych niezbędnych do realizacji wizyty.
- W przypadku wizyt online warunkiem skorzystania z usługi jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu, kamery i mikrofonu.
§4. Płatności
- Płatności za usługi mogą być dokonywane wyłącznie za pomocą systemu płatności elektronicznych obsługiwanego przez PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań), KRS 0000274399, NIP 779-23-08-495, REGON 300523444.
- Ceny usług podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie obowiązujące podatki.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z działania operatora płatności.
- Potwierdzenie płatności wysyłane jest Pacjentowi drogą elektroniczną.
§5. Zmiana i odwołanie wizyty
- Pacjent ma prawo odwołać lub przełożyć wizytę najpóźniej na 24 godziny przed ustalonym terminem.
- W przypadku odwołania wizyty w terminie krótszym niż 24 godziny przed planowaną datą, uiszczona opłata nie podlega zwrotowi.
- Zwrot płatności w przypadku skutecznego odwołania wizyty nastąpi w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, na rachunek bankowy Pacjenta.
§6. Prawo odstąpienia od umowy
- Zgodnie z art. 38 pkt 5 ustawy o prawach konsumenta, Pacjentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli usługa została w pełni wykonana za wyraźną zgodą Pacjenta, po poinformowaniu go o utracie prawa odstąpienia.
- W odniesieniu do usług zdrowotnych świadczonych przez Usługodawcę, prawo odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 pkt 4 ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje.
§7. Odpowiedzialność
- Usługodawca świadczy usługi z należytą starannością, zgodnie z zasadami etyki zawodowej i aktualną wiedzą psychologiczną.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości skorzystania z wizyty online z przyczyn leżących po stronie Pacjenta, w tym problemów technicznych z jego urządzeniem lub łączem internetowym.
§8. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych jest Usługodawca.
- Dane osobowe Pacjentów przetwarzane są w celu realizacji usług psychologicznych, obsługi płatności oraz rezerwacji wizyt, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).
- Pacjent ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, a także wniesienia sprzeciwu i skargi do organu nadzorczego.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych określa Polityka prywatności dostępna na stronie internetowej.
§9. Postanowienia końcowe
- Regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji na stronie internetowej.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak zmiana przepisów prawa czy zmiana sposobu świadczenia usług. O każdej zmianie Pacjenci zostaną poinformowani z wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności:
- ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
- ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
- ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej,
- Kodeks cywilny.