PosiThink Logo

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną oraz rezerwacji wizyt

§1. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady korzystania ze strony internetowej posithink.pl prowadzonej przez Natorada Sp. z o.o. z siedzibą w Kaliszu, Aleja Wolności 12, NIP 6182205106, REGON 529776544, KRS 0001130129, zwaną dalej Usługodawcą.
  2. Kontakt z Usługodawcą: kontakt@posithink.pl · tel. +48 733 734 731.
  3. Regulamin udostępniany jest nieodpłatnie na stronie, w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie.
  4. Użytkownik, korzystając ze strony oraz dokonując rezerwacji wizyty, akceptuje postanowienia Regulaminu.

§2. Zakres i charakter usług

  1. Za pośrednictwem strony Usługodawca umożliwia:
    1. zapoznanie się z ofertą usług psychologicznych,
    2. dokonanie rezerwacji wizyty stacjonarnej lub online,
    3. dokonanie płatności za umówioną wizytę za pomocą systemu płatności elektronicznych.
  2. Świadczenie usług psychologicznych stanowi usługę zdrowotną w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.

§3. Zasady korzystania z usług

  1. Rezerwacji wizyty można dokonać poprzez formularz dostępny na stronie internetowej.
  2. Rezerwacja jest skuteczna po dokonaniu płatności oraz potwierdzeniu terminu przez Usługodawcę.
  3. Pacjent zobowiązany jest do podania prawdziwych danych niezbędnych do realizacji wizyty.
  4. W przypadku wizyt online warunkiem skorzystania z usługi jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu, kamery i mikrofonu.

§4. Płatności

  1. Płatności za usługi mogą być dokonywane wyłącznie za pomocą systemu płatności elektronicznych obsługiwanego przez PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań), KRS 0000274399, NIP 779-23-08-495, REGON 300523444.
  2. Ceny usług podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie obowiązujące podatki.
  3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z działania operatora płatności.
  4. Potwierdzenie płatności wysyłane jest Pacjentowi drogą elektroniczną.

§5. Zmiana i odwołanie wizyty

  1. Pacjent ma prawo odwołać lub przełożyć wizytę najpóźniej na 24 godziny przed ustalonym terminem.
  2. W przypadku odwołania wizyty w terminie krótszym niż 24 godziny przed planowaną datą, uiszczona opłata nie podlega zwrotowi.
  3. Zwrot płatności w przypadku skutecznego odwołania wizyty nastąpi w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, na rachunek bankowy Pacjenta.

§6. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z art. 38 pkt 5 ustawy o prawach konsumenta, Pacjentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli usługa została w pełni wykonana za wyraźną zgodą Pacjenta, po poinformowaniu go o utracie prawa odstąpienia.
  2. W odniesieniu do usług zdrowotnych świadczonych przez Usługodawcę, prawo odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 pkt 4 ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje.

§7. Odpowiedzialność

  1. Usługodawca świadczy usługi z należytą starannością, zgodnie z zasadami etyki zawodowej i aktualną wiedzą psychologiczną.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości skorzystania z wizyty online z przyczyn leżących po stronie Pacjenta, w tym problemów technicznych z jego urządzeniem lub łączem internetowym.

§8. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych jest Usługodawca.
  2. Dane osobowe Pacjentów przetwarzane są w celu realizacji usług psychologicznych, obsługi płatności oraz rezerwacji wizyt, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).
  3. Pacjent ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, a także wniesienia sprzeciwu i skargi do organu nadzorczego.
  4. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych określa Polityka prywatności dostępna na stronie internetowej.

§9. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji na stronie internetowej.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak zmiana przepisów prawa czy zmiana sposobu świadczenia usług. O każdej zmianie Pacjenci zostaną poinformowani z wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności:
    • ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
    • ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
    • ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej,
    • Kodeks cywilny.